V Banskej Bystrici štartuje donášková služba Wolt

0
340
Donášková služba Wolt už aj v Banskej Bystrici. Foto: ukulele.agency

Zdroj: ukulele.agency

Donášková služba Wolt sa opäť rozširuje, svoju prevádzku spúšťa v Banskej Bystrici. Do mesta chce priniesť kvalitnú a rýchlu donášku a aj v čase obmedzení plánuje rozprúdiť záujem o miestnu gastronómiu. Zároveň prichádza aj s balíčkom podpory pre reštaurácie, ktoré budú využívať služby modrých kuriérov. Wolt odštartoval svoju prevádzku 15. decembra o 10:30.

Do Banskej Bystrice prichádza Wolt po úspešnom štarte v Bratislave, Trnave a Košiciach. “Už nejaké obdobie sme pozorovali zvýšený dopyt po našej službe v Banskej Bystrici, či už zo strany našich potenciálnych zákazníkov, alebo reštauračných partnerov. Preto bol výber štvrtého mesta od začiatku jasný. Vítame Banskú Bystricu na Wolt mape a tešíme sa na množstvo spokojných zákazníkov! Zároveň dúfame, že partnerstvom s Woltom reštaurácie získajú ešte viac objednávok, keďže sme pre množstvo z nich novým predajným kanálom, ktoré im otvára nové možnosti. Vo Wolte si uvedomujeme neľahkú situáciu, ktorej v súčasnom období čelí gastro a preto sa snažíme pomôcť s pokrytím logistiky a zákazníckej podpory čo najväčšiemu množstvu zasiahnutých reštaurácií v rôznych mestách tak rýchlo, ako je to možné,” hovorí Jan Foret, generálny riaditeľ Woltu na Slovensku.

Banskobystričania si budú môcť  jedlo objednať cez web aj mobilnú aplikáciu Wolt, exkluzívne od McDonald’s, tak isto aj od KFC či Subway, od obľúbených reštaurácií SYMPL, Regal Burger, Bystrickej Klubovne, SOHO, Punjabi Fusion a mnohých ďalších. Viac informácií o doručovacej zóne či reštauráciách možno nájsť priamo na platforme Wolt. Otváracie hodiny v Banskej Bystrici budú pondelok – štvrtok v čase 10:30 – 21:00, v piatok 10:30 – 22:00 a cez víkend od 11:00-22:00.

Donášková služba Wolt si aj v Banskej Bystrici chce udržať mimoriadne vysoký štandard svojich služieb – rýchle doručenie priemerne do 30 minút, ocenená mobilná aplikácia s intuitívnym ovládaním, pohotový zákaznícky servis a široký výber reštaurácií. Tie sa Wolt snaží v náročnej dobe podporiť rôznymi nástrojmi v rámci balíčka opatrení v súvislosti s koronakrízou –  či už znížením provízie za objednávky na vyzdvihnutie na 0%,  zavedením prepitného pre reštaurácie,  z ktorého si Wolt nenecháva žiadnu províziu, bohatými marketingovými aktivitami na zvýšenie objednávok či zrýchlenými výplatami reštauráciám.

Okrem jedál najnovšie Wolt rozšíril svoju pôsobnosť aj na donášku potravín, kvetov či alkoholu, zároveň spustil novú možnosť firemnej objednávky jedla na faktúru Wolt at Work.  

Aktuálne je donášková služba alebo osobný odber často jediným spôsobom, ako si zaobstarať jedlo z obľúbenej reštaurácie. Wolt vníma túto situáciu zodpovedne a pri svojej prevádzke kladie veľký dôraz na ekológiu a udržateľnosť.  Ako svoj príspevok k šetrnému prístupu k prírode kompenzuje Wolt všetky CO2 emisie, ktoré vyprodukujú jej kuriéri. Wolt navyše ponúka samostatný zoznam reštaurácií, ktoré balia svoje jedlá do ekologických obalov. “Ambíciou Woltu je budovať biznis udržateľne, plne si uvedomujeme, že naplniť tento cieľ sa nám bez eko-friendly stratégie nepodarí. Jedným z našich cieľov je stať sa na globálnej úrovni uhlíkovo neutrálnou spoločnosťou. Spojili sme sa so spoločnosťou South Pole, ktorá nám na pravidelnej báze pomáha vypočítať množstvo vyprodukovaných emisií za všetky naše doručenia, a kompenzovať ich podporou projektov zameraných na zníženie uhlíkovej stopy. Na lokálnej úrovni sa takisto snažíme reštaurácie podporovať v používaní ekologických, ľahko rozložiteľných obalov, ktoré za ich používanie získavajú pozíciu väčšiu mieru marketingovej podpory,” vysvetľuje Barbora Janošková, marketingová manažérka Woltu na Slovensku.

Zákazníci sa nemusia obávať donášky ani v čase pandémie, Wolt aj naďalej doručuje všetky objednávky automaticky bezkontaktne.